نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

سرمربی رکن‌آذین: می‌توانستیم برنده دربی مشهد باشیم | داور مدیریت خوبی در بازی داشت

  • کد خبر: ۱۴۳۸۴۱
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
سرمربی رکن‌آذین: می‌توانستیم برنده دربی مشهد باشیم | داور مدیریت خوبی در بازی داشت
سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه مشهد گفت: لحظه‌ای که از فرش‌آرا ۳ بر صفر عقب افتادیم از بازیکنانم ناامید نشدم. در تمرینات شرایط خوبی داشتیم و با توجه به شناخت نقاط ضعف فرش‌آرا توانستیم به بازی بازگردیم، کما اینکه می‌توانستیم حتی در این دیدار پیروز شویم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین اسلامی پس از تساوی تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد بیان کرد: بازی باکیفیتی از هر دو تیم شاهد بودیم. زیباترین شهرآورد فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر را شاهد بودیم. در نیمه دوم با وجود اینکه از حریف ۳ بر صفر عقب افتادیم، اما بسیار تاکتیکی بازی کردیم. حتی پس از باخت یک بر صفر در نیمه نخست، به بازیکنان در رختکن تاکید کردم به بازی بازخواهیم گشت.

وی افزود: لحظه‌ای که از فرش‌آرا ۳ بر صفر عقب افتادیم از بازیکنانم ناامید نشدم. در تمرینات شرایط خوبی داشتیم و با توجه به شناخت نقاط ضعف فرش‌آرا توانستیم به بازی بازگردیم، کما اینکه می‌توانستیم حتی در این دیدار پیروز شویم. در ثانیه‌های پایانی موقعیت خوبی داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم در این دیدار کامبک بزنیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه در خصوص تفاوت نمایش تیمش در نیمه اول و دوم بازی گفت: از زمانی که به رکن‌آذین اضافه شده‌ام در ۴ نیمه دوم تمام بازی‌ها شکست نخورده‌ایم، حتی در این دیدار نیمه دوم را با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدیم. مشکلاتی داریم که از دست من خارج است و نمی‌توان به آن پرداخت.

اسلامی تصریح کرد: فرش‌آرا نیز تیم خوبی دارد و نمایش خوبی از خود ارائه داد. مساوی در این دیدار نتیجه عادلانه‌ای برای دربی مشهد. در هفته گذشته بازی خود را واگذار کردیم، اما شکست مقابل قندکاترین حق ما نبود و باید آن دیدار را پیروز می‌شدیم.

وی در خصوص داوری خاطرنشان کرد: داوری مشکل به خصوصی نداشت و حتی اگر در این دیدار شکست می‌خوردیم باز هم از داوران گله‌ای نداشتم. داوران بازی را به خوبی مدیریت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->